Livrari si Retururi

Livrari

Indria Shop (www.indria.ro) va pune la dispozitie 3 metode de livrare:

  • Livrare cu plata la adresa indicata, implica transportul cu curierul agreat, cu un pret calculat in baza unei grile de calcul in functie de greutatea pachetului.
  • Livrare gratuita la adresa indicata, implica transport cu curierul agreat  gratuit pentru comenzi mai mari de 400 RON.
  • Ridica de la noi, implica deplasarea clientului la sediul Indria pentru a prelua coletul.

In cazul in care produsul comandat nu corespunde prezentarii sau prezinta defecte de fabricatie, puteti solicita inlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui in termen de 14 de zile din momentul in care l-ati primit.

In cazul in care v-ati razgandit in ceea ce priveste pastrarea produsului, il puteti returna oricand in termen de 14 zile de la receptie, cu conditia sa fie returnat in aceeasi stare in care l-ati primit.

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor/a ultimului produs. Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin e-mail.

 

Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.

Retururi

Puteti trimite retur prin orice firma de curierat rapid produsele achizitionate online in termen de 14 zile de la livrare insotite de formularul de retur completat si de factura.

Produsele pot fi schimbate în limita stocului disponibil sau valoarea acestora va fi returnată prin virament bancar. Este necesara mentionarea procedeului dorit in formularul de retur.

Din motive administrative trebuie sa trimiteti produsele returnate fara a opta pentru serviciul de ramburs.

Pentru a returna un produs, te rugam sa ne informezi cu privire la decizia de a returna utilizand adresa de e-mail contact@indria.ro, iar noi va vom oferi toate detaliile pentru a face asta.

Dupa primirea returului, va fi efectuata verificarea cantitativa si calitativa a produselor returnate si transmis un email de confirmare a procesarii returului. In cazul solicitarii unui alt produs clientul va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul optează pentru un produs mai ieftin, diferenta va fi platita prin virament bancar, conform modalitatilor de returnare mentionate în OUG34/2014. Produsul solicitat la schimb va fi expediat numai dupa ce clientul a returnat produsul cumparat initial, daca acesta indeplineste conditiile de returnare conform OUG34/2014. Plata returului se va face prin virament bancar in 15 zile de la primirea coletului de retur in contul IBAN indicat de consumator in formularul de retur.

Taxele de curierat nu vor fi rambursate.

Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor, nu se poate efectua in urmatoarele cazuri:

  • Eticheta de produs si/sau eticheta de retur au fost desfacute. Desfacerea acestora duce automat la pierderea dreptului de returnare.
  • Produsele nu sunt în conditia lor originala (ambalajul original al produsului, accesoriile complete, documentele aferente achizitiei, documente fiscale)

Toate costurile de transport generate de procedura de retur/schimb produse, inclusiv reexpedierea vor fi suportate exclusiv de catre client. Taxele de curierat nu vor fi rambursate.

Important: Va rugam sa respectati termenii de returnare cu care ati fost de acord in momentul in care ati finalizat comanda.

Nu vor fi acceptate coletele care:

  • Au fost trimise fara informare/notificare prealabila sau pentru care nu a fost completat formularul de retur online.
  • Au mentionata suma de ramburs pe eticheta de transport.
  • Nu au inscriptionate pe ambalaj elementele necesare identificarii returului (numele beneficiarului facturii).

Produsele deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari de produs nu vor fi acceptate, iar costurile curierului sunt suportate de catre dumneavoastra.